Vanliga frågor
Hur når jag er i kundtjänst:
Vi finns alltid tillgängliga på info@fyndbomben.se och vi svarar alla kunder inom 24h (vardagar). Ifall du mailat oss men saknar ett svar ber vi dig först kika i skräpposten. Givet att ditt mail nått fram till oss så har vi garanterat svarat på det!
När får jag min faktura:
Vänligen logga in på App.klarna.com för att se alla dina fakturor.
Saknad order- eller leveransbekräftelse:
Kika gärna först bland skräpposten i din mail, om du inte hittar det, vänligen kontakta oss på info@fyndbomben.se.
Jag vill ångra mitt köp & göra en retur:
För att göra en retur, vänligen klicka dig vidare och följ instruktionerna klicka här för att komma till returinstruktioner.
Min produkt är trasig & vill göra en reklamation:
Kontakta oss och förklara så utförligt som möjligt om vad som är trasigt, skicka även med bild och video (detta underlättar och snabbar på processen).
Är min order skickad?:
Du får en leveransbekräftelse via mejl (om du ej fått vänligen kolla skräpposten) när din order är packad och skickad. Alla ordrar som inkommer innan kl 15.00 packas & skickas samma dag.
Jag har inte fått mitt paket, vart är det?:
Det dröjer ca 1-3 vardagar innan ditt paket levereras. Oftast inom 2 vardagar. Leveranstiden beror delvis på vilken fraktmetod du valt att använda (se: köpvillkor). Att paket försvinner eller blir försenade på grund av omständigheter utom vår påverkan händer, men är ovanligt. Ifall du har fler funderingar kring detta kan du alltid kontakta oss via mail (info@fyndbomben.se).